PACHET DE BAZĂ
(pret 2100 lei)
(Suntem deschişi la sugestiile şi preferinţele dvs., în acest caz serviciile si preţurile pot fi influenţate / modificate in functie de opţiunile/modificarile dorite, particularitatile evenimentului, condiţiile de lucru, echipamentul auxiliar necesar, numarul de operatori, timpul alocat, etc.).
Echipa
- doi operatori – un fotograf şi un cameraman.
In funcție de preferințele Dvs. și de particularitațile evenimentului, se poate opta pentru un serviciu (un operator) sau mai multe servicii cu doi sau mai mulți operatori.
Pachetul include:
- nr. nelimiat de fotografii prelucrate, în format printabil (JPG).
- filmarea cronologică a evenimentului prelucrată in format full HD, compatibila PC/TV smart.
Bonus:
- ședinţă foto si/sau video în ziua botezului.
- la cerere materialele video vor fi convertite şi la formate compatibile cu device-uri mai puțin performanțe (HD).
Oferim contra cost suplimentar:
- album foto digital (film realizat din fotografiile de la eveniment), montaj ce include efecte video şi sunet (în format digital).
- film scurt (1-2 ore) cu principalele momente
- fotografii tipărite în timpul evenimentului având dimensiuni de 150 x 100 mm, . Fotografii realizate prin procedee termice pe suport cu rezistență sporită la umezeală şi apă.
- albume foto clasice (prin colaboratori)
Predarea materialelor foto-video rezultate.
Materialele foto-video de la eveniment pot fi predate: on line, pe suport digital (stick), HDD ( proprietatea beneficiarului), în intervalul de timp specificat in contract.
Pentru eventualele probleme întâmpinate de către clienții noştrii privind redarea materialelor pe aparatele din dotarea proprie sau pierderea / deteriorarea acestora vom arhiva şi păstra materiale foto-video în arhiva noastră pentru o perioadă de timp de minim 12 luni.
Serviciile foto – video din pachetul de bază acopera intervalul orar 10 – 20
***
Suntem deschişi la sugestiile şi preferinţele dvs., în acest caz serviciile si preţurile pot fi influenţate / modificate in functie de opţiunile/modificarile dorite, particularitatile evenimentului, condiţiile de lucru, echipamentul auxiliar necesar, numarul de operatori, timpul alocat, etc.).