Oferte-Nunta

 SERVICII FOTO – VIDEO PENTRU NUNTĂ  


         

PACHET DE BAZĂ 

(pret 4000 lei) 

(Suntem deschişi la sugestiile şi preferinţele dvs., în acest caz serviciile si preţurile  pot fi influenţate / modificate in functie de opţiunile/modificarile dorite, particularitatile evenimentului, condiţiile de lucru, echipamentul auxiliar necesar, numarul de operatori,  timpul alocat, etc.).

Echipa

  • doi operatori – un fotograf şi un cameraman.

In funcție de preferințele Dvs. și de particularitațile evenimentului, se poate opta pentru un serviciu (un operator) sau mai multe servicii cu doi sau mai mulți operatori.

Pachetul include:

  • nr. nelimitat de fotografii prelucrate, în format printabil (JPG).
  • filmarea cronologică  a evenimentului prelucrată full HD, compatibilă PC/TV smart.
  • clip video  ”trailer“/  ”highlight“
  • album foto digital – film realizat din fotografiile de la eveniment), montaj ce include efecte video şi sunet in format digital, (la cerere).
  • film scurt cu principalele momente ale evenimentului – montaj de 1-3 ore,  (la cerere)

Bonus:

  • ședinţă foto si/sau video în ziua nunţii.
  • la cerere materialele video pot fi convertite şi la formate compatibile cu device-uri mai puțin performante (HD,etc).

Predarea materialelor finale.

                Materialele foto-video de la eveniment pot fi predate: on line,  pe suport digital (stick), HDD ( proprietatea  beneficiarului),  în intervalul de timp specificat in contract.

Pentru eventualele probleme întâmpinate de către clienții noştrii privind redarea materialelor pe aparatele din dotarea proprie sau pierderea / deteriorarea acestora vom arhiva şi păstra materialele foto-video în arhiva noastră pentru o perioadă de timp de minim 12 luni.  

Serviciile foto – video din pachetul de bază acopera intervalul orar 8 – 24

       Oferim contra cost suplimentar::

  1. filmare 4K
  2. şedință foto şi/sau video suplimentară (înainte sau după nuntă)
  3. şedință foto şi/sau video -“Trash/Love the dress”
  4. albume foto clasice   (prin colaboratori)
  5. fotografii tipărite în timpul evenimentului având dimensiuni de 150 x 100 mm, . Fotografii realizate prin procedee termice pe suport cu rezistență sporită la umezeală şi apă.                                                                                                                                                                                             In funcție de preferințele Dvs. precum și de particularitățile evenimentului se poate opta contra cost pentru:
  6. – un operator secund (cameraman sau fotograf)
  7. – doi operatori secunzi (un cameraman și un fotograf)
  8. – trei operatori secunzi ( doi fotografi și un cameraman)   
  9. -trei operatori secunzi ( doi cameramani si un fotograf)          

La preţul pachetului de bază se adaugă unde este cazul:

  1. preţul carburantului,
  2.  tarif de noapte în valoare de 600 lei/operator,
  3. tarif suplimentar în cazul în care evenimentul se desfăşoară  pe parcursul mai multor zile,
  4. diurnă/operator în cazul unor distanţe mari parcurse în vederea executării seviciilor,
  5.  contravaloare cazare,
  6. contravaloare depaşire orar,
  7. contravaloare pentru modificari ulterioare ale materialelor foto-video predate dupa trecerea termenului  prevăzut pt. verificare si acceptarea materialelor din contract.

Precizări.

Percepem  un avans la încheierea contractului (dacă e cazul), contravaloarea acestuia se va depune în contul menţionat  în contract, nedepunerea contravalori avansului în termenul stabilit duce implicit la anularea unilaterala a contractului si a oricăror inţelegeri/sarcini convenite.

Persoanele care nu pot veni fizic să semneze contractul, îl vor primi prin E-mail numai după stabilirea identităţi si a detaliilor privind evenimentul.

Suntem deschişi la sugestiile şi preferinţele dvs., în acest caz serviciile si preţurile  pot fi influenţate / modificate in functie de opţiunile/modificarile dorite, condiţiile de lucru, echipamentul auxiliar necesar, numarul de operatori,  timpul alocat, etc.).

Produsele foto – video finale contractate vor fi livrate cu promptitudine şi seriozitate în intervalul de timp stabilit în contract!

CONTACT 

Tel.:   0748 034 080  

 E-mail:  office@digitalemotionscluj.ro    

 SITE / PORTOFOLIU

http://digitalemotionscluj.ro/  https://digitalemotionscluj.wixsite.com/digitalemotions

Facebook – evenimente 

https://www.facebook.com/digitalemotionsweddings/

Facebook – business.

https://www.facebook.com/digitalemotionscluj/